Prodaja električnih automobila u Evropi doživljava usporavanje. Uslijed ukidanja subvencija i nedostatka punionica, kupci su sve manje motivisani za prelazak na elektromobilnost.
Tehnološki napredak i novi modeli
I pored ovih izazova, proizvođači nastavljaju lansirati nove električne modele. Neki od ovih automobila nude značajnu autonomiju, što može motivisati kupce na promjenu.
S obzirom na napredak u tehnologiji punjenja, vlasnici provode manje vremena na punjačima. To je pozitivno djelovalo na percepciju elektromobilnosti.
Problemi s zalihama i gubicima
Nedostatak interesa postaje ozbiljan problem za proizvođače. Mnogi njemački dileri suočavaju se s gomilanjem zaliha električnih automobila. Automobili se često vraćaju proizvođačima, što dodatno povećava gubitke.
Novi propisi i izazovi za brendove
Od 2025. godine će stupiti na snagu novi propisi o emisiji štetnih gasova. Ukoliko se ne ostvare prodaje električnih vozila, to će dovesti do povećanja prosječnih emisija štetnih plinova. Proizvođači će se suočiti s kaznama zbog neispunjavanja normi.
Kupci koji razmišljaju o elektromobilima mogu očekivati snižene cijene u 2025. godini. Proizvođači neće imati izbora nego da pruže popuste kako bi privukli kupce.