Rat između osiguravajućih kuća ne jenjava, ali korist od njega će imati i vozači. Iako se sve osiguravajuće kuće trude ponuditi najbolje cijene i uslove, često se suočavaju s gubitcima zbog visokih troškova originalnih dijelova. Međutim, novo pravilo koje podržava sistem kružne ekonomije moglo bi promijeniti stvari.
Prema novom zakonu Evropske unije, osiguravatelji moraju reciklirati sve oštećene dijelove vozila koji nisu vitalni, uključujući vjetrobranska stakla. Ako je staklo oštećeno, bit će reciklirano. Međutim, ako nije, osiguravajuće kuće imaju mogućnost iskoristiti ga i ugraditi u popravak drugog oštećenog vozila.
Ovo pravilo omogućava osiguravajućim kućama da uštede novac na skupim dijelovima poput vjetrobranskog stakla. Na primjer, novo vjetrobransko staklo na nekim vozilima može koštati više od 1100 eura. Ako se umjesto toga koristi polovno staklo koje je prethodno “preživjelo” nesreću, osiguravajuća kuća može značajno smanjiti troškove. Osim toga, korištenje polovnog stakla smanjuje emisiju zagađujućih materija, što je dobro za okoliš.
Ovaj novi pristup popravcima vozila ne samo da pomaže osiguravajućim kućama da smanje gubitke, već i vozačima da dobiju jeftinije popravke. Ipak, važno je provjeriti da li osiguravajuća kuća koristi ovu praksu i da li je sigurna i kvalitetna ugradnja polovnih dijelova.
U svakom slučaju, ovo pravilo kružne ekonomije pokazuje kako se osiguravajuće kuće prilagođavaju novim zakonima i teže tome da budu efikasnije i održivije. Svi dobivaju: osiguravatelji štede novac, vozači plaćaju manje popravke, a okoliš se štiti od nepotrebnih emisija zagađujućih materija.