Opel je oduvijek bio poznat po svojim inovacijama u automobilskoj industriji, a predstavljanje modernizovane Omege B na sajmu u Frankfurtu u septembru 1999. godine nije bilo izuzetak. Ova nova verzija Omege B je posljednji model marke sa zadnjim pogonom, a dostupna je u dvije varijante – limuzini i karavanu.
Međutim, ono što je privuklo najviše pažnje na Opelovom štandu bila je Omega V8, dugački karavan koji je bio opremljen 5,7-litrenim LS1 V8 motorom. Ovaj motor, koji se inače ugrađivao u Corvettu, bio je izvučen sa GM-ovih polica i minimalno prilagođen za ugradnju u Omegu. Sa 310 konjskih snaga, Omega V8 je bila spremna za impresivan performans.
Ali, performanse nisu bile jedina stvar koja je činila Omega V8 posebnom. Ovaj prototip je bio opremljen najsavremenijom računarskom tehnologijom koja je bila specifična samo za najluksuznije automobile tog vremena. Sa velikim LCD ekranom na armaturnoj ploči, kao i dodatna dva ekrana na naslonima prednjih sjedišta, Omega V8 je bila kao “mobilna kancelarija”. Putnici su mogli čitati e-mailove, održavati video konferencije, slušati mp3 i koristiti bežičnu tastaturu.
Opel je tada bio jedan od brendova koji je bio prepoznat kao lider u inovacijama u automobilskoj industriji. Ova modernizovana Omega B i Omega V8 su samo još jedan primjer kako su njemački inžinjeri bili korak ispred svih ostalih. Iako se cijenjena Omega brenda Opel danas možda ne nalazi na istom nivou kao prije, njeni modeli i njihova tehnologija će uvijek biti upamćeni kao simbol inovacija i napretka.