Olivia Munn, poznata američka glumica, postala je nova ambasadorica brenda odjeće za oblikovanje Skims. Ova kampanja ima posebno značenje, s obzirom na to da Munn dijeli svoju priču o borbi protiv raka dojke.
Kampanja za podizanje svijesti
Nedavno lansirana kampanja razvijena je u saradnji sa Zakladom Susan G. Komen. Munn ponosno prikazuje ožiljke od dvostruke mastektomije, simbolizirajući svoju borbu i jačajući poruku o važnosti ranih pregleda rana kod žena.
Osobno putovanje kroz borbu s rakom
Glumica je na društvenim mrežama podijelila vremensku traku svog putovanja, uključujući mnoge mamografije i genetske testove. Iako su rezultati bili negativni, ispitivanja su pokazala da je njen rizik od raka dojke veći od prosječne populacije.
Poruka hrabrosti i samopouzdanja
Munn je izjavila da ožiljci predstavljaju snagu i hrabrost. “Želim pokazati drugim ženama da ne trebaju osjećati sram zbog svojih ožiljaka”, rekla je.
Brend Skims također će donirati deo prihoda od prodaje grudnjaka za istraživanje i podizanje svijesti o raku dojke, čime se dodatno podržava važna misija.
Ova inspirativna kampanja ne samo da pruža podršku oboljelima, već i osnažuje žene širom svijeta da se bore za svoje zdravlje.