Odbacivanje tvrdnji o promjenama trase
Na društvenim mrežama, političar Okerić je javno komentarisao navode načelnika Efendića. Istakao je da njegove tvrdnje nisu ništa novo.
Prema Okeriću, trasa Koridora 5C je poznata još od 1970-ih godina. Konačno je definisana 1997. godine, s autoputem koji se proteže od Budimpešte do Metkovića na jugu.
Važnost putne infrastrukture za BiH
Okerić je naglasio značaj modernizacije puta ka Neumu, koji predstavlja jedini izlaz Bosne i Hercegovine na more. Osim završetka Koridora 5C, osvrnuo se na druge važne infrastrukturne projekte.
Očekuje se povezivanje BiH kroz autoput od Une do Drine, kao i između Tuzle i Sarajeva, do kraja 2026. godine.
Pitanja prema načelniku Efendiću
U svom obraćanju, Okerić je replicirao na stavove Efendića o mostu “Hercegovina” te postavio pitanja o lokalnim infrastrukturnim projektima. Očekuje od načelnika odgovore na važna pitanja građana Novog Grada.
Naglasio je potrebu objašnjenja o saobraćajnicama kao što su Južna longitudinala i VI transverzala, koje su od vitalnog interesa za građane.
Nepovoljne promjene i cijene zemljišta
Okerić je ukazao da je trasa IX transverzale promijenjena kako bi se pogodovalo privatnim interesima, a ne javnim. Zatražio je objašnjenje zašto je zemljište Željeznica FBiH prešlo u vlasništvo Općine i potom prodano ispod cijene.
Ove optužbe dodatno podgrijavaju političku napetost u regionu, a građani očekuju odgovore.