Nissan je bio jedan od prvih brendova koji je ušao u svijet električne mobilnosti, ali su se posljednjih godina našli u sjeni konkurencije. No, japanski proizvođač ima velike planove za povratak na vrh. Da bi to postigao, Nissan će kopirati Teslinu najgore čuvanu tajnu – “gigacasting”. Ovom inovativnom tehnologijom, Nissan će poboljšati profitabilnost svojih električnih vozila.
Kompanija Tesla je već dokazala da električni automobili mogu biti profitabilni. Sa samo četiri modela na tržištu, Tesla je postao globalni lider u industriji električnih vozila. Ključna komponenta Teslinog uspjeha je njihova “gigacasting” tehnika, koja omogućava bržu i jeftiniju proizvodnju dijelova karoserije. Ova tehnologija je dosad bila najstrože čuvana tajna kompanije.
Nissan će primijeniti ovu revolucionarnu tehniku u proizvodnji svog sljedećeg električnog automobila, Nissan Leaf-a, koji se očekuje 2025. godine. Novi Leaf će biti kompaktni SUV i donijet će potpuno drugačiju karoseriju od dosadašnjih modela. Ovakva inovacija će omogućiti Nissanu da proizvodi više automobila, brže i uz manje troškove.
Plan kompanije je da do kraja ove decenije lansira 30 novih električnih automobila, uključujući električne verzije popularnih modela Qashqai i Juke. Oba modela će biti dostupna od sljedeće godine, a proizvodnja će se i dalje odvijati u Evropi.
Nissan se nada da će kopiranjem Teslinog uspjeha u proizvodnji električnih vozila vratiti svoj brend na vrhunac i ponovno dominirati tržištem. Gigacasting tehnologija će pružiti japanskom proizvođaču mogućnost da bude konkurentan u svijetu električne mobilnosti i ostvari profitabilnost koju dugo traže.
Sada kada Nissan dijeli Teslino najskrivenije tajne, možemo očekivati veliku borbu za tržišni udio u svijetu električnih automobila. Dok Tesla diktira pravila igre već neko vrijeme, Nissan se sprema uzvratiti udarac i pokazati da i oni mogu biti lideri u ovoj industriji.