Uzbuđenje i strepnja u pilotskoj kabini
Inžinjer letenja Hazelby sjeća se svog prvog ulaska u pilotsku kabinu Concordea. Unutrašnjost kabine bila je manja od onih u Boeingu 707 i 747, letjelicama u kojima je radio tokom karijere. Kontrole su bile kompleksnije, a osjećaj uzbuđenja pomiješan s tremom bio je neizbježan.
Kontrolna ploča i izazovi leta
Sjedio je ispred velike upravljačke ploče koja je upravljala sistemima motora, goriva i hidraulike. Concorde, brži od bilo kojeg drugog komercijalnog putničkog aviona, nije bio u skladu sa tehnologijom 21. stoljeća. Čovjek je bio ključni faktor u upravljanju složenom opremom.
Priprema i obuka za let
Kao inžinjer letenja, Hazelby je imao zadatak u upravljanju kontrolama tokom probijanja zvučnog zida. Osjećao je nervozu dok je proučavao upravljačku ploču. Upozorenja kolega o izazovima leta uključivala su i nedostatak vremena za jelo ili odmor.
Strast prema avijaciji
Hazelby je odrastao fasciniran avionima u blizini svoga doma na jugozapadu Engleske. Njegova karijera u avijaciji počela je s 16 godina u kompaniji BOAC, preteči British Airwaysa. Divljenje prema Concordeu vodilo ga je do trenutka kada je konačno sjeo pred upravljačku ploču ovog nadzvučnog mlaznjaka.
Prvo probijanje zvučnog zida
„Prvi put kada probijete zvučni zid, to je pravo iskustvo“, izjavio je Hazelby. Njegovo uzbuđenje i posvećenost avijaciji ostaju trajni dio njegove priče.