Popularna streaming platforma Netflix započela je sa testiranjem novog sučelja svoje televizijske aplikacije, s ciljem da olakša korisnicima pronalaženje sadržaja koji ih zanima. Ova izmjena predstavlja prvi veliki redizajn Netflixove aplikacije u posljednjem desetljeću.
Prema riječima direktora u Netflixu, Pat Flemminga, interna istraživanja su pokazala da korisnici često moraju napraviti “očnu gimnastiku” kako bi pronašli željeni sadržaj na televizijskoj aplikaciji. Upravo zbog toga su odlučili pojednostaviti navigaciju i omogućiti korisnicima da brže i lakše pronađu ono što žele gledati.
Testiranje novog sučelja je započelo u junu mjesecu, među odabranim korisnicima, a ukoliko rezultati budu zadovoljavajući, ova promjena će biti dostupna većem broju pretplatnika. Također, Netflix će pažljivo pratiti reakcije korisnika kako bi eventualno napravili dodatne promjene i poboljšanja.
Cilj ove izmjene je povećanje vremena koje korisnici provode u aplikaciji, kako bi Netflix zadržao postojeće klijente i privukao nove pretplatnike. S obzirom na to da platforma ima oko 270 miliona pretplatnika, jednostavnija navigacija i brže pronalaženje sadržaja bi mogli biti ključni faktori za zadovoljstvo korisnika.
Netflix je poznat po kontinuiranom radu na unapređenju svoje usluge i pružanju najboljeg mogućeg iskustva korisnicima. Testiranje novog sučelja je samo jedan od načina na koje se trude da konstantno poboljšaju svoju aplikaciju i ostanu lideri u industriji streaminga.
Ukoliko novi dizajn aplikacije na televizorima bude dobro prihvaćen, očekuje se da će Netflix nastaviti s daljim iteracijama i unapređenjem svog sučelja, kako bi korisnicima pružili što bolje iskustvo gledanja omiljenih filmova i serija.