Most Braila, treći po veličini viseći most u Evropi, trebao je povezati dvije istočne regije Rumunije. Projekat je pompezno najavljivan, ali nakon samo četiri mjeseca u saobraćaju, pojavili su se ozbiljni problemi. Građani su istakli kako su na mostu primijećene duboke pukotine, a investitor bi trebao odgovarati za te nedostatke.
Problemi s asfaltom i konstrukcijom
Nakon prvog asfaltiranja u oktobru 2023. godine, most je ponovo asfaltiran već u aprilu 2024. godine. Vozači su se žalili na neravni asfalt, što je dodatno otežavalo vožnju. Ministarstvo je odmah naložilo novo asfaltiranje, dok su inspekcije otkrile ozbiljnije probleme.
Kritike i odgovornost investitora
Analiza je pokazala da su od 100.000 šarafa ugrađenih u most, njih 400 bilo labavo. Ovi nedostaci upućuju na to da most nije izgrađen standardima koji se očekuju od takvih velikih građevinskih projekata.
Pogled u budućnost mosta
S obzirom na to da je most koštao preko 500 miliona eura, građani se s pravom pitaju o njegovoj sigurnosti i dugovječnosti. Da li će nadležni preuzeti odgovornost i osigurati stabilnost ovog značajnog objekta za Rumuniju?