Milica Aleksov, popularna tiktokerka i influenserka, nedavno je kritikovala jedan poznati kozmetički brend zbog negativnog prikaza ljudi sa bubuljicama. Na svom TikToku, Milica je podijelila ličnu borbu s aknama i istakla važnost samoprihvaćanja.
Prijateljstvo i Podrška
Milicu na TikToku prati više od 160 hiljada ljudi, dok na Instagramu taj broj premašuje 50 hiljada. Kao mlada mama, njen sadržaj često se fokusira na izazove s kojima se susreću i druge mame i devojke.
Reakcija na Kampanju
Nedavna kampanja jednog kozmetičkog brenda izazvala je brojne negativne reakcije. Brend je okarakterisao ljude s bubuljicama kao neuredne. Milica, koja se bori sa ovim problemom od 12. godine, reagovala je snažno. „Ja znam kakve su muke i psihički teret koji nosimo“, izjavila je.
Poruka o Samoprihvaćanju
Ona naglašava da ne treba dopustiti da tuđa mišljenja utiču na samopouzdanje. „Niste manje vredni ako imate bubuljice“, rekla je. Milica je odabrala da podijeli slike svog lica bez filtera kako bi pokazala realnu sliku.
Opušteno i Samosvjesno
Milica poziva sve da se opuste i ne daju previše značaja tuđim komentarima. „Tuđi komentari su samo tuđi komentari“, zaključila je tiktokerka. Ova njena poruka predstavlja primjer hrabrosti i iskrenosti na društvenim mrežama.