Mercedes-Benz je proteklog vikenda dobio važnu dozvolu za testiranje svojih samovozećih automobila u Pekingu. Ova odobrenja omogućavaju vozilima autonomiju u većini situacija bez potrebe za ljudskom kontrolom.
Fokus na manevarske vještine
Kompanija će se usredotočiti na maneuvriranje kao što su polukružna okretanja, promjene kolovozne trake i vožnju kružnim tokovima. Također, radit će i na kretanju kroz naplatne kućice, čime će dodatno unaprijediti autonomnu vožnju.
Autonomija trećeg nivoa
Odobrenje za testiranje automobila s autonomijom trećeg nivoa dobiveno je u decembru prošle godine. Ova vozila ne zahtijevaju kontinuiranu ljudsku pažnju, ali mogu zatražiti da vozač preuzme kontrolu u određenim situacijama. Mercedes-Benz primjenjuje strategiju minimalnog rizika kako bi osigurao sigurnost svojih vozila.
Kineski konkurenti i Tesla
Dok Mercedes predvodi strane proizvođače, kineske kompanije poput Baidu, Hongqi i WeRide već testiraju automobile s autonomijom četvrtog nivoa. Tesla također radi na dobivanju punog odobrenja za svoj Full Self-Driving sistem u Kini.
Standardi autonomne vožnje
Društvo automobilskih inženjera (SAE) postavlja standarde za nivoe autonomne vožnje. Druge kompanije, poput GM-a i SAIC-a, traže različite načine za unapređenje autonomne vožnje u Kini.