Četvrtak, 4 Jula, 2024
HomeVijestiBiHMediji kao ključni faktor u prezentiranju i komunikaciji ekonomskih politika

Mediji kao ključni faktor u prezentiranju i komunikaciji ekonomskih politika

Uloga medija u prezentiranju, izvještavanju, komuniciranju i približavanju ekonomskih politika javnosti je neophodna i veoma bitna. Ovaj zaključak istaknut je na nedavnoj konferenciji pod nazivom “Mediji kao komunikator ekonomskih politika” u Sarajevu, koju je organizovala Privredna/Gospodarska komora Federacije BiH (P/G komora FBiH). Konferencija je obuhvatila tri panela i fokusirala se na strateško komuniciranje ekonomskih politika, ulogu medija u realnom sektoru i potrošački etnocentrizam.

Na konferenciji je istaknuto da mediji imaju ključnu ulogu u komuniciranju ekonomskih politika, kako iz vladinog sektora prema javnosti, tako i iz realnog sektora prema javnosti. Marko Šantić, potpredsjednik Gospodarske komore FBiH, naglasio je da je ovo prvi put da se organizuje događaj na kojem su okupljeni predstavnici vlade, realnog sektora, medija i komore kako bi razgovarali o ovom važnom pitanju.

Jedna od glavnih tema konferencije bila je promocija domaćih proizvoda. Šantić je istakao da je nedovoljna promocija domaćih proizvoda jedan od problema domaće privrede te da mediji mogu imati veliku ulogu u njihovom približavanju javnosti. Gospodarska komora FBiH će pokrenuti kampanju pod nazivom “Ja BiH naše” koja će promovirati domaće proizvode. Također, planiraju dodjeljivati znakove poput “Izvorno domaće” i “BH kvaliteta” koje će zaštititi u Institutu za intelektualno vlasništvo BiH.

Na konferenciji su također istaknuti i problemi s kojima se gospodarstvo suočava u medijskom labirintu. Ilija Musa, zamjenik direktora Federalne novinske agencije (FENA), naglasio je da suradnja između medija i gospodarstva treba biti jača i da treba postojati bolja komunikacija između ove dvije strane. Diskusija o ovim temama treba doprinijeti izgradnji boljih odnosa s javnošću gospodarstva i olakšati medijima komunikaciju s gospodarstvom.

Na kraju konferencije, istaknute su i pozitivne priče iz prakse. Edhem Numić iz AS Holdinga naglasio je važnost kvalitete proizvoda i rad na promociji domaćih brendova putem medija. Aida Terzić, direktorica Relax tours turističke agencije, istakla je izuzetno dobru saradnju s medijima u turističkoj branši, posebno tokom pandemije.

Ova konferencija pokazuje koliko je uloga medija važna u prezentaciji i komunikaciji ekonomskih politika. Kroz suradnju vlade, realnog sektora, medija i komore, može se očekivati da će se poboljšati komunikacija između javnosti i ekonomskih politika te da će se promovirati domaći proizvodi na bolji način.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -