Globalna prodaja McDonald'sa pala je prvi put u skoro četiri godine, prema najnovijim izvještajima. Ova situacija se dogodila u drugom tromjesečju, kada su potrošači postali umorni od inflacije. Mnogi su počeli izbjegavati jelo van kuće i prešli na jeftinije opcije.
Pad prodaje i nove ponude
McDonald's je saopštio da očekuje dalji pad prodaje u narednim kvartalima. U cilju privlačenja kupaca, kompanija radi na uvođenju novih ponuda obroka i stavki menija. Jedna od izmjena već je uvedena u SAD-u, a riječ je o ponudi obroka po cijeni od pet dolara.
Prvi pad od 2020. godine
Prodaja na lokacijama koje su otvorene najmanje godinu dana pala je za jedan posto od aprila do juna. Ovo je prvi put u više od tri godine da je došlo do pada, a dogodilo se to u vrijeme kada je pandemija zatvorila restaurane i ljude zadržala u njihovim domovima.
Povećanje cijena i neto prihod
McDonald's je takođe istakao da su kupci koji dolaze potrošili više, što se može pripisati povećanju cijena. Izvršni direktor Joe Erlinger je naveo da je cijena Big Maca porasla za 21 posto od 2019. godine. Neto prihod kompanije pao je za 12 posto na dvije milijarde dolara, sa profitom od 2,80 dolara po dionici.
Iako su analitičari očekivali viši profit, McDonald's je pokazao otpornost u izazovnim vremenima. Da li će nove ponude uspjeti privući kupce? Vrijeme će pokazati.