Četvrtak, 19 Septembra, 2024
HomeMagazinAuto IndustrijaMazda predstavlja novi minimalistički logotip za moderno doba

Mazda predstavlja novi minimalistički logotip za moderno doba

U svijetu automobila, trendovi se stalno mijenjaju, a jedan od njih je i “ravni” dizajn logotipa. U skladu s tim, Mazda je odlučila osvježiti svoj vizuelni identitet. Novi logotip, koji je nedavno predstavljen japanskim vlastima, karakteriše “aerodinamički” i minimalistički pristup.

Novi izgled s prepoznatljivim elementima

Novitet se ne razlikuje mnogo od aktuelnog logotipa koji se koristi od 1997. godine. I dalje zadržava oblik i gabarite, ali je pojednostavljen. Slovo M ostaje u centru kružnog amblema, što omogućava lako prepoznavanje brenda.

Rivalstvo među automobilskim gigantima

U svijetu automobila, mnogi proizvođači prate ovaj trend. Rivali poput BMW-a, Audija i Opela su već osvežili svoje logotipe. Ovi brendovi također su se odlučili za “poravnavanje” i pojednostavljivanje svojih dizajna u posljednjim godinama.

Novi logotip za električna vozila

Prema informacijama, Mazda planira koristiti novi logotip za svoja električna vozila. Pored toga, moguće je da će se primijeniti i u okviru partnerstva s kineskim proizvođačima. Pojednostavljena verzija logotipa već se pojavila na konceptu Arata SUV, koji je debitovao na sajmu u Pekingu.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -