Mazda je nedavno predstavila svoj novi pogonski motor koji je zamijenio dobro poznati 2,0-litarski benzinac sa e-Skyactiv G tehnologijom. Ovaj novi motor, koji ima zapreminu od 2,5 litra, opremljen je direktnim ubrizgavanjem i “Mazda M Hybrid” hibridnim sistemom. Zahvaljujući ovim promjenama, novi motor sada razvija maksimalnu snagu od 140 KS, što je značajno povećanje u odnosu na prethodni model.
Jedan od glavnih razloga za uvođenje ovog novog motora je elektrifikacija koja trenutno osvaja automobilsku industriju. Mazda se, poput mnogih drugih proizvođača, odlučila za postupno uvođenje električnih komponenti u svoje modele, umjesto brzog prelaska na potpuno električna vozila. “Mazda M Hybrid” sistem omogućava regeneraciju i obnovu energije dobivene kočenjem, što smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova.
Novi motor je dostupan u varijantama s ručnim i automatskim mjenjačem, oba sa šest brzina, a moment i snaga se prenose na prednju osovinu. Osim toga, ova dva modela Mazde, koja će biti dostupna od modelske 2025. godine, dobivaju i dodatnu standardnu opremu. Tu se ubraja i glasovna kontrola Amazon Alexa koja je integrisana u “Mazda Connect” infotainment sistem, kao i navigacija sa ažuriranjem online mapa i informacija o saobraćaju u realnom vremenu.
Iako blagi redizajn koji je Mazda uvela na svojim modelima možda nije primjetan, ovaj novi pogonski motor definitivno donosi značajne promjene. Ova japanska marka nastavlja inovirati u skladu sa zahtjevima modernog tržišta i sve većim interesovanjem za električne automobile. Verujemo da će novi motor naići na pozitivan odziv kupaca koji su svjesni prednosti elektrifikacije i ekonomičnog vožnje.