Let Southwest Airlinesa, Southwest Flight 746, letio je sa 175 putnika iz Phoenixa u Oakland 25. maja kada je doživio zastrašujući “Nizozemski okret”. Ovaj neobičan manevar je kombinacija skretanja u kojoj rep klizi i avion se ljulja od vrha krila do vrha krila, imitirajući pokret nizozemskog klizača na ledu.
Srećom, piloti su uspjeli vratiti kontrolu nad avionom i sigurno sletjeti u Oakland, prema američkoj Federalnoj upravi za zrakoplovstvo (FAA). Međutim, incident je podigao zabrinutost o mogućem oštećenju pomoćne jedinice za upravljanje napajanjem na Boeingu 737 Max Southwest Airlinesa.
Prema preliminarnom izvješću FAA-e, inspekcija nakon slijetanja aviona otkrila je oštećenje jedinice koja daje rezervnu snagu kormilu. FAA je naglasio da druge avio kompanije nisu prijavile slične probleme. Ova situacija je uznemirila putnike i stručnjake, s obzirom na nedavne probleme s Boeingom 737 Max.
FAA i Boeing, zajedno s Nacionalnim odborom za sigurnost zračnog saobraćaja, trenutno istražuju uzrok ovog incidenta kako bi se spriječile buduće neprijatnosti i potencijalne opasnosti. Važno je da putnici osjećaju sigurnost i povjerenje prilikom putovanja zrakoplovom, te da avio-kompanije poduzmu sve neophodne korake za održavanje sigurnosti i integriteta svih aviona.
Ovaj incident podsjeća nas na važnost redovnog održavanja i inspekcija zrakoplova kako bi se osigurala sigurnost putnika i posade. Stručnjaci za sigurnost zračnog saobraćaja prate situaciju i upozoravaju da je od ključne važnosti da se potencijalni problemi identificiraju i riješe prije nego što dođe do katastrofalnih posljedica.
Srećom, ovog puta nije bilo izvještaja o povrijeđenima, ali jasno je da je ovaj incident potrebno temeljito istražiti i poduzeti korake kako bi se ova vrsta okretanja i moguće ranjive komponente učinile sigurnijim za buduće letove. Istovremeno, putnici se trebaju osjećati sigurno i sigurno prilikom putovanja zrakoplovom, a avio kompanije trebaju poduzeti sve potrebne mjere kako bi osigurale njihovu sigurnost.