Uspješni rezultati Lega u prvoj polovini godine
Danska kompanija Lego evidentirala je značajan rast prodaje od 14 posto u prvoj polovini 2023. godine. Ovaj rezultat nadmašuje stagnaciju u širem sektoru igračaka. Profit Lega porastao je za 26 posto, dosegnuvši 1,2 milijarde dolara.
Snaga brenda Lega
Izvršni direktor Lega, Neils Christiansen, izjavio je u intervjuu za CNN da ovi rezultati svjedoče o snazi brenda na globalnom nivou. Legovi proizvodi uživaju potražnju među potrošačima svih uzrasta, što dodatno potvrđuje njihovu popularnost.
Teškoće u industriji igračaka
Iako Lego bilježi uspjeh, industrija igračaka suočava se s izazovima. Potrošači smanjuju troškove na nepotrebne proizvode, što je dovelo do smanjenja broja radnika u velikim kompanijama kao što je Hasbro.
Ekološki prihvatljiva plastika
Lego također teži održivosti. Ispitali su preko 600 materijala s ciljem da do 2030. godine zamijene naftu u proizvodnji kockica. Christiansen je naglasio kako će preći na korištenje 70 posto skuplje, certificirane obnovljive smole.
Planovi za budućnost
Osim toga, Lego planira do 2032. godine proizvoditi igračke od obnovljivih i recikliranih materijala. Ovi koraci ukazuju na posvećenost kompanije ekološkoj održivosti i inovacijama.