Popularnost Trovolumenskih Automobila
U današnje vrijeme, trovolumenske limuzine nisu popularne, ali su osamdesetih godina bile pravi hit. Lancia je u to doba krenula s razvojem modela Prisma, što je izazvalo brojne rasprave o imidžu automobila. Mnogi su se pitali može li nekoliko dodatnih centimetara lima promijeniti percepciju modela Delta.
Uspon Lancie Prisme
U slučaju Lancije Prisme, dodavanje “gepeka” na popularnu Deltu pokazalo se kao pun pogodak. Ova dva modela dijelila su mnoge komponente, poput stubova, vrata, haube i vjetrobrana. Lancia Prisma brzo je osvojila simpatije javnosti i postala prepoznatljiva na tržištu.
Postignuća i Proizvodnja
Iako brojka od 380.000 proizvedenih jedinica možda izgleda skromno, za Lancia Prisma je to bio značajan uspjeh. Ovaj model je igrao ključnu ulogu kao most između manje cijenjenog Beta Trevi i modernije Dedre, što je dodatno potvrdilo njegov značaj u brendu.
Dizajn od Giorgetta Giugiara
Lancia Prisma je predstavljena u decembru 1982. godine, četiri godine nakon Delte. Ovaj tajming je omogućio da Prisma postane više od samo derivata sa dodatnim prtljažnikom. Stil koji je projektovao poznati dizajner Giorgetto Giugiaro dodatno je doprinio njenoj popularnosti.