Šta je „The Influencer“?
Novi korejski rijaliti šou „The Influencer“ nedavno je započeo emitovanje na Netflixu. U njemu učestvuje 77 zvezda društvenih mreža. Takmičari se bore za nagradu od 300 miliona korejskih vona, što je više od 200.000 evra.
Koncept takmičenja
U formatu sličnom „Big Brotheru“, sredstvo takmičenja je kreiranje savršene Instagram fotografije i organizacija livestreamova. Takmičari nose digitalne ogrlice koje prikazuju broj njihovih pratilaca. Cilj je da dokažu svoj uticaj i postanu „jedini preživeli“ u takmičenju.
Reakcije publike
„The Influencer“ već je izazvao poređenja sa popularnim filmovima kao što su „Hunger Games“ i „Battle Royale“. Međutim, gledaoci su podeljeni u svojim mišljenjima. Program je ocenjen kao „bizaran i besraman“, dok su neki komentatori kritikovali njegov „dehumanizirajući“ koncept.
Učesnici i ocjene
Među učesnicima je i popularni korejski YouTuber Risabae, koja ima preko 2,26 miliona pretplatnika. Ovaj šou obuhvata različite tipove kreatora, od iskusnih do novijih na platformama poput TikToka.
Poređenja s drugim serijama
Popularni medijski izvor The Guardian dao je šou tri od pet zvezdica, napominjući da se format društvenih medija ne prenosi lako u stvarni život. U komentarima na društvenim mrežama, neki korisnici izražavaju uzbuđenje, dok drugi smatraju koncept apsurdnim.