Konzum i Mercator su najavili pokretanje nagradne igre “Ma che buona ponuda” u sklopu projekta koji realiziraju u suradnji s Italijanskom trgovinskom agencijom (ITA). Nagradna igra će se održati od 1. do 31. jula u prodajnim objektima u FBiH.
Sudjelovanje u nagradnoj igri je vrlo jednostavno – kupovinom jednog italijanskog proizvoda označenog na mjestu prodaje ili objavljenog u katalogu, potom slanjem sigurnosnog koda sa dna računa, ime i prezime te podatak o gradu stanovanja putem SMS poruke. Više informacija o projektu i nagradnoj igri dostupno je na web stranicama Konzum i Mercator.
Italijanski proizvodi koji su dio ovog projekta objavljeni su u aktuelnom izdanju kataloga, a možete ih pronaći označene na mjestu prodaje u FBiH ili na web stranicama Konzum Shop i Glovo aplikaciji.
“Sretan sam jer Konzum i Mercator, zajedno sa svojim partnerima, uvijek donose nove marketinške projekte i vrijednosti za naše kupce”, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga kompanije Konzum BiH.
Nakon nedavno završene nagradne igre u kojoj su najsretniji kupci osvojili automobile Opel Mokka i Opel Crossland, putovanja u Andaluziju i Kapadokiju te vrijedne poklon kupovine, sada je na red došao projekt “Ma che buona ponuda”. Ovaj projekt se realizira u suradnji s Italijanskom trgovinskom agencijom (ITA) i nudi vrijedne nagrade poput Fiata 500 Hybrid i tri Vespe 50cc.
Tim povodom, u prodajnom objektu Mercator Ložionička, održan je svečani susret s delegacijom Ambasade Italije u BiH i Italijanske trgovinske agencije (ITA). Tako je označen početak ovog projekta koji će trajati narednih mjesec dana.
Posjetitelji prodajnih objekata Konzum i Mercator moći će uživati u autentičnim italijanskim proizvodima te imati priliku osvojiti jednu od vrijednih nagrada.
Pratite Konzum i Mercator web stranice i iskoristite priliku za sudjelovanje u nagradnoj igri “Ma che buona ponuda”.