Popularnost “guandana” i vladina podrška
Prošle godine, igra “guandan”, poznata i kao “bacanje jaja”, postala je vrlo popularna u Kini. Vlasti su ovu igra promovirale kao sredstvo za jačanje socijalne kohezije među građanima. Organiziraći otvorene turnire, komunističke vlasti nastojale su privući više od 100 miliona igrača.
Benefiti socijalizacije
Kampanja za promociju “guandana” bila je usmjerena na radnike. Kroz igru, zaposlenici su imali priliku da se druže tokom pauza. Vjerovalo se da će to pomoći radnicima da se povežu s nadredjenima i poboljšaju svoje pozicije unutar kompanija.
Ponekad i negativni efekti
Međutim, vlasti su sada promijenile stav prema “guandanu”. Prema analizi, igrački entuzijazam dovodi do pasivnijeg odnosa prema poslu. Radnici sada navodno pokazuju manju produktivnost u svom radu.
Zabrana igre i demonizacija medija
Komunistička partija Kine smatra da se formiraju “klike” koje ometaju socijalizaciju. Kao rezultat, mediji su počeli denigrate igranje “guandana”, dok pojedine kompanije traže od radnika da prijave kolege koje uživaju u ovoj igri za vrijeme pauze.