Četvrtak, 19 Septembra, 2024
HomeMagazinMuzikaKako Preprodavači Ulaznica Koriste Botove za Očajničko Kupovanje

Kako Preprodavači Ulaznica Koriste Botove za Očajničko Kupovanje

Uloga Automatizovanog Softvera

Jake Moore, globalni savjetnik za kibernetičku sigurnost u “Eset”, ističe zabrinjavajuće trendove u preprodaji ulaznica. Preprodavači često koriste automatizovani softver za kupovinu više ulaznica nego što im je dozvoljeno. Na ovaj način, oni ih zatim prodaju po znatno višim cijenama.

Izazovi za Fanove

Fanovi popularnog benda Oasisa suočavaju se s poteškoćama pri kupovini ulaznica za predstojeće nastupe. Mnogi su na društvenim mrežama izrazili frustraciju jer nisu uspjeli rezervirati željene ulaznice.

Nažalost, neki su i suspendovani sa platforme Ticketmaster jer su njihovi računi sumnjivi i bili su označeni kao botovi.

Problemi s Otkotivanjem Botova

Moore naglašava da se preprodaja ulaznica obično suzbija korištenjem softvera za otkrivanje botova. Međutim, taj proces može dovesti do lažnih rezultata, jer ponekad stvarni korisnici bivaju označeni kao botovi.

Preporuke Stručnjaka

Adam Leon Smith iz BCS-a potvrđuje da je neminovna popularnost Oasisa doprinijela problemima na web stranicama za prodaju ulaznica. Nedostatak transparentnosti na ovim platformama dodatno otežava praćenje kupovina preprodavača, tvrdi Adam Webb iz “FanFair Alliance”.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -