Petak, 13 Septembra, 2024
HomeSportKosarkaKako je Nike propustio priliku s Stephenom Curryjem: Marketinški neuspjeh i ogromni...

Kako je Nike propustio priliku s Stephenom Curryjem: Marketinški neuspjeh i ogromni gubici

Veliki gubici Nikea

Nike je tokom godina potpisao doživotne ugovore s velikim sportskim zvijezdama, uključujući LeBrona Jamesa i Cristiana Ronalda. Međutim, kompanija je izgubila nevjerovatnih 14 milijardi eura zbog jedne pogrešne procjene. Naime, vjerovali su da Stephen Curry neće postati globalna zvijezda.

Raniji uspjesi Curryja

Stephen Curry je tokom studija na Davidson koledžu postao najbolji strijelac NCAA divizije I, sa prosjekom od 28,6 poena po utakmici. Godine 2009. Warriorsi su ga izabrali kao sedmog na draftu.

Ugovor s Nikeom

Nike je potpisao ugovor s Curryjem do 2013. godine, a nakon tog perioda on je mogao birati između drugih brendova. Iako su imali pravo izjednačiti svaku ponudu, to se nije dogodilo.

Nepoštovanje i propuštene prilike

Prvi znak nepoštovanja prema Curryju bio je kada su zvali njegovog sina umjesto njega samog. Tokom sastanka, postalo je jasno da Nike ne vidi njegov potencijal kao ostale velike košarkaške zvijezde.

Kampovi i izostavljeni Curry

Nike je ponudio razvojne kampove za mlađe igrače, poput Anthonyja Davisa, ali ne i za Stephena. Ovo je dodatno povrijedilo Curryja. Na kraju sastanka, ime Kevina Duranta se čak pojavilo u prezentaciji, što je dodatno pojačalo apsurd situacije.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -