Uvod u Kabriolet Felicija
U drugoj polovini devedesetih godina prošlog vijeka, praška kompanija Metalex odlučila je riješiti izazov nedostatka moderne kabriolet verzije Felicije. Ovaj automobil je postao duhovni nasljednik “otvorene” Škode MTX Roadster, koja je bazirana na Favoritu.
Dizajn i izrada
Stajling novog kabrioleta temelji se na standardnom hatchbacku s pet vrata. Kreirao ga je Pavel Škarka, renomirani dizajner sa Univerziteta primijenjenih umjetnosti u Pragu. Njegov rad je doprinio stvaranju jedinstvenog izgleda ovog vozila.
Tehničke karakteristike
Rezanje tvorničkog limenog krova s Felicije donijelo je mnoge tehničke izazove. Radilo se o potrebnim učvršćenjima koja su ojačala pod. Dvojne poprečne grede i masivniji pragovi dodatno su osigurali strukturalnu stabilnost.
Sigurnost i funkcionalnost
Za dodatnu sigurnost, postavljene su poprečne šipke iznad amortizera, koje su popularno poznate kao gornji povezivač. Takođe, tu je i zaštitni luk između prednjih i zadnjih sjedišta, koji štiti putnike u slučaju prevrtanja.
Platneni krov i prtljažni prostor
Platneni krov Felicije sastoji se od tri sloja materijala, pružajući dobru zaštitu i udobnost. Međutim, prtljažni prostor je nešto manji nego kod standardne Felicije hatchback, zbog dizajna kutije za odlaganje.