Italijani su promijenili stereotipe ogromnim ulaganjem u njegov razvoj, a s prezentacijom na Floridi, mjestu lansiranja i slijetanja američke svemirske letjelice, uzburkali su svjetski marketing.
Tehnološke inovacije su zajednička nit koja se provlači kroz 41-godišnju historiju Fiat Una, što je demonstrirano njegovim spektakularnim debijem na međunarodnoj prezentaciji 19. januara 1983. u Cape Canaveralu na Floridi, gradu koji predstavlja američko osvajanje svemira.
Bilo je to savršeno okruženje za model koji je bio predodređen da redefiniše paradigmu gradskih automobila, ne samo u Evropi, već i šire te promijeni historiju italijanske marke.
Ovako hrabra kampanja odlično je odgovarala Unu, najinovativnijem automobilu u svom segmentu, koji je olako osvojio titulu Automobila godine 1984. To je takođe bilo prvo vozilo koje je “progovorilo” kroz reklamnu kampanju koja je koristila ironiju, bezbrižnost i izuzetno moderan jezik za komunikaciju s kupcima. Taj pristup je bio novi u Evropi, ali i cijelom svijetu.
Fiat Unu je bio svijet mašte i automobil koji je bio ispred svog vremena.