Kompanija Crowdstrike, poznata po svojim IT uslugama, našla se u centru pažnje nakon što je njihovo ažuriranje sistema rezultiralo IT havarijom koja je pogodila mnoge zemlje širom svijeta. Prema prvim procjenama, problem je nastao nakon što je Crowdstrike izvršio ažuriranje svog sistema, što je dovelo do pojave tzv. “Blue Screen of Death” na računarima korisnika.
“Blue Screen of Death” je poznati simbol fatalne pogreške u sistemu, što je izazvalo paniku među korisnicima širom svijeta. Kako je problem postao sve izraženiji, Crowdstrike se oglasio objašnjenjem da je upravo njihovo ažuriranje sistema uzrok ove IT havarije.
Iako je kompanija najavila novo ažuriranje koje bi trebalo riješiti problem, stručnjaci upozoravaju da će za to biti potrebno dosta vremena. “Crowdstrike je već objavio novi update koji bi trebao riješiti prethodne greške i naknadne probleme sa serverima. Međutim, korisnici će morati ponovno pokrenuti svoje sisteme kako bi promjene stupile na snagu i kako bi se riješili problemi”, ističe se u saopćenju kompanije.
Također se naglašava da problem ne može biti riješen putem centralnih komandnih računara u sjedištima firmi, već će IT stručnjaci morati posegnuti za poznatim rješenjem “ugasi pa upali” na svakom kompjuteru u kompanijama.
Ova IT havarija je izazvala velike probleme korisnicima širom svijeta, a stručnjaci savjetuju svima da budu strpljivi i da prate upute Crowdstrike kako bi riješili problem. Također, preporučuje se redovno ažuriranje sistema kako bi se izbjegle ovakve situacije u budućnosti.