Prema najnovijim istraživanjima lista “The Wall Street Journal”, Instagram je preporučivao korisnicima koji su samo 13 godina prikladan sadržaj seksualne prirode. Ovakav neprimjeren sadržaj se pojavljivao na početnim stranicama dječijih profila već nekoliko minuta nakon prijave.
U januaru, vlasnik Instagrama, kompanija Meta, najavila je da će se fokusirati na pružanje tinejdžerima iskustva prilagođenog njihovom uzrastu. Obećano je da će se ograničiti prikazivanje seksualno sugestivnog sadržaja, te da korisnicima mlađim od 17 godina neće biti prikazivan ovakav materijal.
Međutim, rezultati testova koje je sproveo WSJ u saradnji sa Northwestern univerzitetom pokazali su da je Instagram prikazivao snimke žena koje su plesale zavodljivo ili su pozirale sa naglaskom na grudi profilima koji imaju samo 13 godina. Kreatori sadržaja za odrasle počeli su se pojavljivati na početnoj stranici samo tri minute nakon prijave, a nije prošlo ni 20 minuta dok se Reels odjeljak nije napunio promoviranim sadržajem ovih kreatora.
Iz Meta su izjavili da testovi ne prikazuju pravo stanje stvari, te da ne predstavljaju uobičajeno iskustvo tinejdžera na Instagramu. Tvrdili su da su uložili napore da smanje prikazivanje osjetljivog sadržaja maloljetnicima, što su, prema njihovim riječima, i postigli u posljednjim mjesecima.
Ova vijest baca novo svjetlo na odgovornost velikih tehnoloških kompanija prema maloljetnicima i njihovom sigurnom korištenju interneta. Pitanje je koliko roditelji i korisnici mogu vjerovati obećanjima kompanija o prilagođenom i sigurnom sadržaju za djecu.