Razdvojenost kao problem u društvu
Hrvatski Telekom smatra da je potrebno adresirati društvene probleme, kao što je razdvojenost. U današnje vrijeme, često se fokusiramo na stvari koje nas razdvajaju. Umjesto toga, kompanija poziva na jačanje povezanosti.
Blagdanska kampanja s inspirativnim porukama
Ove blagdane, Hrvatski Telekom promovira poruku da povezanost počinje tamo gdje nestaju prepreke. Njihova kampanja temelji se na uvjerenju da nas više spaja nego što nas razdvaja, bez obzira na razlike.
Podcast i priče stvarnih ljudi
Kao dio kampanje, Hrvatski Telekom će pokrenuti serijal podcasta s osobnim pričama ljudi koji su srušili prepreke koje ih dijele. Cilj je potaknuti zajedništvo i inspirirati druge da učine isto.
Važnost rušenja prepreka
Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma, ističe koliko je važno učiniti korak prema povezivanju. Mnogi se suočavaju s predrasudama i nerazumijevanjem, a ona poziva na akciju u svrhu stvaranja pozitivnih promjena.
Poruke povezanosti iz Deutsche Telekoma
Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma, naglašava posvećenost društvenoj koheziji i borbi protiv diskriminacije. Njihova blagdanska kampanja, snimljena u stilu moderne bajke, ima za cilj povezivanje ljudi na europskim tržištima.
Hrvatsku verziju blagdanskog spota možete pogledati u nastavku.