Mašta kao ključ uspjeha brendova
Mašta igra važnu ulogu u privlačenju pažnje kupaca na sve više konkurentnom tržištu električnih automobila. Brendovi moraju biti inovativni kako bi privukli interes i stvorili pozitivnu sliku o elektromobilnosti.
Povratak kultnog Motocompa
Honda je izazvala uzbuđenje objavljivanjem slika svog najnovijeg patenta koji se odnosi na sklopivi skuter Motocompo. Ovaj skuter je bio poznat još iz osamdesetih, kada je bio dio popularnog kei modela, Honde City.
Ideja iz prošlosti
Motocompo je zamišljen kao savršeno rješenje za vozače koji su se kretali do centra grada automobilom, a zatim slobodnije putem svog skutera. Ipak, ideja nije zaživjela zbog određenih izazova poput težine i cijene.
Moderna mobilnost i posljednji kilometar
U današnje vrijeme, kada su vozila za ličnu mobilnost u “posljednjem kilometru” sve prisutnija, nameće se pitanje može li Motocompo dobiti novu priliku. Možda su današnji tehnološki napredak i promjene u urbanom načinu života idealni za ovu vrstu inovacije.
Honda tako ponovo istražuje mogućnosti korištenja ovog kultnog skutera, pokušavajući pronaći način da ga prilagodi savremenim potrebama vozača.