Grad Sarajevo je pokrenuo proces brendiranja svojih poznatih ćevapa još 2022. godine. Ovaj važan korak završio je u saradnji sa sarajevskim ćevabdžijama i Agencijom za sigurnost hrane Bosne i Hercegovine. Cilj je nacionalna i međunarodna registracija zaštite tradicionalne sarajevske hrane.
Inicijativa Benjamine Karić
Na sastanku pod nazivom “Deset u pola”, gradonačelnica Sarajeva, Benjamina Karić, okupila je ćevabdžije kako bi razgovarali o brendiranju ćevapa. Ova inicijativa ima za cilj isticanje važnosti ćevapa kao dijela kulturne baštine Sarajeva.
Zahvalnosti za Uspjeh
Karić se zahvalila direktoru Agencije za sigurnost hrane, Džemilu Hajriću, i koordinatoru projekta, Emiru Ðedoviću. Također, istakla je značaj doprinosa sarajevskih ćevabdžija u ovoj važnoj inicijativi.
Zaštita Tradicije
Prepoznajući značaj ćevapa, sarajevski restorateri su se okupili kako bi osigurali njihovu zaštitu. Ovaj proces bi trebao dovesti do bolje promocije tradicionalne kuhinje, što može privući turiste i poboljšati ekonomski razvoj regije.