U posljednjem izlasku na društvenim mrežama, jedan domaćin iz regije izrazio je svoju ogorčenost prema platformi Booking.com. On je ispričao nezadovoljstvo zbog pravila koja, prema njegovom mišljenju, ne štite interese domaćina.
Nesporazum sa gostima
Domaćin je ispričao da su gosti, koji su imali rezervaciju za petak, umjesto redovnog check- ina u 14 sati, zamolili za ulaz u apartman već u ranim jutarnjim satima. Iako su stigli ranije, domaćin im je odobrio ulaz, šaljući šifru za ključ. Ipak, naknadno je pokušao naplatiti dodatno noćenje preko Bookinga, ali je njegov zahtjev odbijen. “Domaćini su prepušteni sami sebi, dok gosti izigravaju pravila”, poručio je.
Kritika prema ponašanju gostiju
Ovaj domaćin također ističe da gosti često ne poštuju pravila. “Različite situacije, poput deranja, pomjeranja namještaja i neodgovornog ponašanja, postale su svakodnevica”, rekao je. Smatra da Booking prioritet daje gostima, dok se domaćini osjećaju zapostavljeno.
Odluka o prekidu saradnje
Izuzetno ogorčen, domaćin je najavio da će prekinuti sve veze s Booking.com. “Svake godine ulažemo novac u održavanje apartmana, a ova platforma nam ne pruža podršku u kriznim situacijama”, naglasio je. Njegov je stav našao podršku kod nekih korisnika, koji su istakli da bi recenzije trebale biti dostupne i gostima.
Ova situacija ukazuje na sve veću potragu za ravnotežom u odnosu između domaćina i platformi za iznajmljivanje smještaja.