Kompanija Glovo, aplikacija za isporuku hrane i proizvoda na zahtjev, i dalje širi svoju prisutnost u Bosni i Hercegovini. U protekle tri godine, Glovo je kontinuirano proširivao svoju ponudu i partnersku saradnju, te trenutno posluje u devet gradova u Bosni i Hercegovini. Kompanija sarađuje s više od 700 aktivnih partnera, uključujući najrelevantnije trgovce, restorane i trgovine sa širokim asortimanom proizvoda.
Glovo se profilirao kao popularna i prepoznatljiva kompanija koja pruža mogućnosti rada za 300 sedmično aktivnih kurira. Trenutno u Bosni i Hercegovini, Glovo ima preko 20 stalno zaposlenih članova tima.
Stefano Anselmi, novi generalni direktor kompanije Glovo za Bosnu i Hercegovinu, ima bogato iskustvo u razvoju tržišta i vođenju međunarodnih timova. Prije dolaska na ovu poziciju, Anselmi je uspješno razvio širenje kompanije u Italiji, Maroku, Tunis i Obala Slonovače.
Glovo također iznosi zanimljive statistike o potrošačkim navikama korisnika aplikacije. Na primjer, korisnik iz Banjaluke je prošle godine napravio najizdašniju narudžbu od 95 proizvoda u vrijednosti od 845 KM. Sarajevo i Banja Luka ostaju najaktivniji gradovi po broju isporučenih narudžbi. Najpopularniji proizvodi iz restorana su pice, hamburgeri i ćevapi, dok iz supermarketa najtraženiji su voda, mlijeko, pivo i banane.
Glovo je pionirska aplikacija koja povezuje korisnike s preduzećima i kuririma. Kompanija je osnovana 2015. godine u Barseloni i danas posluje u 25 zemalja Evrope, Centralne Azije i Afrike. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu, pružajući korisnicima mogućnost uživanja u onome što žele, kada žele i gdje žele.
Stalna ekspanzija i pružanje visoko kvalitetnih usluga korisnicima ostaju prioriteti kompanije Glovo. Novi generalni direktor Stefano Anselmi izrazio je zadovoljstvo zbog preuzimanja pozicije u Bosni i Hercegovini i najavio dalji fokus na unapređenje kvaliteta sadržaja i pokrivenosti u gradovima u kojima Glovo posluje. Glovo nastoji biti najbolja aplikacija za isporuku hrane i proizvoda u pogledu korisničkog iskustva.