Ferrari čuva dokumentaciju svojih automobila
Ferrarijev marketinški i komercijalni direktor Enrico Galliera otkrio je da kompanija pažljivo čuva dokumentaciju gotovo svih proizvedenih automobila. Ova praksa osigurava da se dijelovi mogu obnoviti ili proizvesti prema potrebi.
Moderni proizvodni procesi
Ferrari koristi savremene proizvodne tehnike, uključujući 3D printanje, kako bi zadržao svoje klasike na cesti. Ovo inovativno rješenje pomaže u proizvodnji novih dijelova, omogućavajući vlasnicima da lako održavaju svoja vozila.
Fokus na dugovječnost
Galliera naglašava važnost dostupnosti svih komponenti, mehaničkih i električnih, kako bi klijenti mogli uživati u svojim automobilima dugi niz godina. “Želimo da naši klijenti uživaju u svojim Ferrarijima čak i nakon 50 godina”, poručuju iz kompanije.
Novi model F80
Ferrari smatra da je novi model F80 važan za budućnost kompanije. Galliera ističe da model F80 ima kompaktniji prednji motor koji je 36 kilograma lakši od onog kod SF90 Stradale. Ova interna proizvodnja omogućuje veću kontrolu nad kvalitetom i dugoročnu podršku.
Poboljšanja u performansama
Osim restauriranja, Ferrari nudi mogućnosti poboljšanja svojih vozila. Na primjer, nova baterija za LaFerrari omogućava duže vrijeme vožnje i bolje performanse. To je ključno za hiperautomobile koji većinu svog vremena provode u klimatiziranim garažama.
Ferrari u društvu drugih brendova
Osim Ferrarija, i drugi brendovi, poput BMW-a, nude slične uslugu. BMW i dalje proizvodi dijelove za automobile iz šezdesetih i sedamdesetih, uključujući model M1, proizveden u samo 453 primjerka.