Srijeda, 25 Septembra, 2024
HomeMagazinAuto IndustrijaEvropsko tržište automobila suočeno s izazovima elektrifikacije

Evropsko tržište automobila suočeno s izazovima elektrifikacije

Težak period za evropsku autoindustriju

Evropsko tržište automobila se nalazi u procesu transformacije koji je izazvan ubrzanom politikom promjena. Propisi na nivou EU zahtijevaju smanjenje emisija i ubrzanu elektrifikaciju vozila.

Potražnja za električnim vozilima stagnira

Iako su električni automobili postali predmet velikih investicija, tržište pokazuje da njihova prodaja ne raste onako kako se očekivalo. Brendovi su uznemireni, a situacija se dodatno pogoršava.

Odluke koje utiču na radnike

Mercedes-Benz je odlučio smanjiti proizvodnju S-Klase, što ugrožava zaposlenost prijeko 1.500 radnika. Ukidanje jedne smjene je alarmantna mjera.

Ambiciozni planovi i realnost

Mercedes je bio jedan od pionira u prelasku na električna vozila. Mnogi modeli su brzo razvijeni, ali ambicije su postale neostvarive. Prvobitni cilj da do 2030. godine postanu brend koji prodaje 100% električnih vozila nije dostižan.

Novi ciljevi i izazovi profitabilnosti

S obzirom na trenutno stanje, kompanija je prilagodila svoj cilj na 50% električnih vozila do kraja decenije. Međutim, profitabilnost ostaje ključni izazov za brend.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -