Odobrenje novih carina
Nakon glasanja 27 država članica, Evropska unija je donijela odluku o uvođenju novih carina za električne automobile iz Kine. Ove carine iznosiće 35% uz dodatnu postojeću carinu od 10%. Ovaj potez izazvao je brojne reakcije među proizvođačima.
Protivnici novih carina
Neki evropski proizvođači, kao što su BMW, Mercedes-Benz i Volkswagen, izrazili su protivljenje ovim dodatnim porezima. Uprkos tome, Evropska komisija je saopštila da je spremna započeti pregovore s Kinom, čiji vlasti snažno protestuju protiv ovakvih mjera.
Istraga o subvencijama
Evropska komisija je ranije sprovela istragu koja je pokazala da kineski proizvođači dobijaju velike subvencije od svoje vlade. Kineske vlasti su odbacile rezultate ove istrage i zaprijetile uvođenjem carina na automobile i hranu iz EU.
Privremene tarife i budućnost carina
U julu je EU već uvela privremene tarife na kineske električne automobile. Konačni novi nameti moraju biti upisani u službeni registar do 30. oktobra. Svaka alternativna mjera, poput minimalne cijene, mora biti usklađena s pravilima Svjetske trgovinske organizacije (WTO).
Evropaska unija i zavisnost od Kine
Evropska unija nastoji smanjiti svoju zavisnost od Kine. U izvještaju bivšeg premijera Italije, Marija Draghija, navedeno je da državne subvencije iz Kine predstavljaju prijetnju za EU.