Bivši američki predsjednik Donald Trump odlučio je iskoristiti popularnu video aplikaciju TikTok kao platformu za komunikaciju sa svojim pristašama. U subotu uveče, na svom verifikovanom Twitter nalogu, Trump je podijelio inicijalni video na kojem se vidi kako maše navijačima na događaju UFC-a kojem je prisustvovao u New Jerseyju. Izvršni direktor UFC-a, Dana White, predstavio je Trumpa u videu kao “predsjednika koji je sada na TikToku”.
Ova strategija Trumpove kampanje dolazi u trenutku kada se TikTok suočava s prijetnjom zabrane u Sjedinjenim Američkim Državama, ukoliko ne promijeni vlasničku strukturu i ne riješi sumnje u vezi sa sigurnošću podataka korisnika. Trump je odlučio iskoristiti ovu platformu kako bi doprio do potencijalnih birača, posebno među mlađom populacijom, i povećao svoju podršku prije predstojećih predsjedničkih izbora u novembru.
“Smatramo da je važno biti prisutan na raznim platformama i komunicirati sa glasačima na različitim prodajnim mjestima. TikTok je posebno usmjeren ka mlađoj publici i želimo iskoristiti tu priliku”, izjavio je anonimni savjetnik Trumpove kampanje.
Samo nekoliko sati nakon objave inicijalnog videa, Trumpov profil na TikToku već ima više od 600.000 pratilaca, što čini jasan pokazatelj interesovanja korisnika za političku kampanju bivšeg predsjednika. Ostaje da se vidi hoće li ova strategija donijeti očekivane rezultate i pomoći Trumpu u osvajanju mlađih glasača.
Naravno, izbor TikToka kao platforme za političku kampanju može biti i pokušaj Trumpa da pokaže svoju podršku aplikaciji koja se suočava s prijetnjom zabrane, jer bi to moglo privući simpatije i glasove korisnika TikToka. Jedno je sigurno, ovaj potez će svakako generisati dodatnu pažnju i analizu u predstojećim danima.