Citroen Visa, automobil koji je u svojim počecima imao neuvjerljiv dizajn prednjeg dijela, postao je poznat kao svojevrsno “ružno pače”. Međutim, restilizacija iz 1981. godine donijela je promjene koje su popravile njegov izgled i povećale prodaju.
Nakon uspješne restilizacije, Citroen je odlučio da se uhvati u koštac s razvojem sportske verzije Vise. Tako je 1982. godine predstavljen prvi masovno proizvedeni “sportski” model – Citroen Visa GT. Ovaj model je pokretao moćan motor od 1.360 kubika s dva Weberova karburatora, što je omogućavalo sportske performanse.
Tri godine kasnije, puštena je u ograničenu proizvodnju verzija Visa GT Tonic. Ova sportska varijanta dolazila je s dodatkom sportskijeg karoserije, uključujući crno obojene i nitovane blatobrane. Sa Chrono motorsport odjela su stizali i specijalno dizajnirani dodaci koji su upotpunjavali sportski izgled.
Citroen Visa Trophée je nastao kao rezultat potrebe za homologacijom u kategoriji reli rupe B. Ovaj model proizveden je ograničeno, u samo 200 primjeraka. Trophée je koristio XZ motor od 1.219 ccm, koji je bio modifikovan kako bi proizveo impresivnih 100 konjskih snaga.
Trophée je dizajniran s ciljem da bude pristupačan reli model, namijenjen privatnicima i timovima dilera. Težina je smanjena u odnosu na GT verziju zahvaljujući korištenju lakših panela karoserije od staklenih vlakana, redizajnirane kontrolne table i bočnih prozora od leksana. Reli verzije su povremeno imale povećanu kubikažu do 1.299 ccm i moguće je bilo postići snagu od 140 konjskih snaga.
Citroen Visa je dokazao da se iz “ružnog pačeta” može izroditi reli jedinica. Ovaj model je pružao zadovoljstvo vožnje i sportske performanse, a ograničena proizvodnja i ekskluzivnost su ga činili posebno poželjnim za zaljubljenike u reli trke.