Italijanski proizvođač automobila Fiat predstavio je moderni Cinquecento početkom devedesetih. Ovaj mali automobil, dugačak samo 3,23 metra, brzo je postao popularan izbor za vožnju po gradu.
Funkcionalan Dizajn i Proizvodnja
Cinquecento je dizajniran u Fiatovom Centro Stile pod vodstvom Ermanna Cressonija. Ovaj automobil je duži od popularne Peglice za 18 cm, što je povećalo njegovu funkcionalnost. Sa relativno kratkim međuosovinskim rastojanjem od 2,20 metara, mogao je udobno smjestiti do četiri osobe.
Proizvodni Proces
Fiat je smanjio troškove proizvodnje izradom u Poljskoj. Tako su montirali Cinquecento, nasljednika popularne Peglice. Tijekom svoje proizvodnje od 1991. do 1998. godine, proizvedeno je ukupno 1.164.525 primjeraka ovog automobila.
Različiti Nivoi Opreme
Cinquecento je bio dostupan u nekoliko nivoa opreme. Osnovna verzija imala je crne plastične branike, dok su viši paketi nudili branicima u boji karoserije. Ovaj mali automobil bio je namijenjen kupcima nižeg standarda ili kao drugo vozilo za porodicu.
Sporting Verzija i Popularnost
Sportske ambicije Cinquecenta su rezultirale u popularnoj Sporting verziji. Ovaj model je postao simbol urbane vožnje i funkcionalnosti, što ga čini nezaboravnim dijelom automobilskog naslijeđa.