Uzimanje u obzir troškova baterija
Posljednjih godina, cijene baterija za električne automobile doživjele su značajan pad. Ovaj trend dolazi uz povećanje prodaje električnih vozila diljem Evrope. Cijena baterija se najviše određuje prema količini litijuma potrebnog za svaki kilovat-sat (kWh).
Novi hemijski sastav i očekivana sniženja
Novi hemijski sastav baterija može dodatno smanjiti cijene u budućnosti. Međutim, prije nego što se promjene implementiraju, vlasnici električnih vozila poput Renaulta i Dacije suočavaju se s trenutnim tarifama.
Analiza troškova baterija Dacia i Renault modela
Francuska publikacija L'Argus sprovela je analizu troškova baterija u električnim i hibridnim modelima Dacia i Renault. Na primjer, Dacia Spring, najjeftiniji električni model u Evropi, ima postprodajnu cijenu baterije od 26,8 kWh koja iznosi oko 7.000 eura.
Komparacija i poređenje cijena
Cijena jednog kWh kod Dacije Spring iznosi 261 euro. Ova cijena predstavlja najnižu cijenu u okviru Renault Grupe. Ipak, zanimljivo je da je čak i ova cijena skoro dvostruko veća od prosječne nabavne cijene, koja se kreće oko 150 eura po kWh kada se baterije ugrađuju u fabrice.
Zaključak o troškovima baterija
Ovi troškovi baterija predstavljaju važan faktor za vlasnike električnih automobila. Buduće inovacije u hemijskom sastavu baterija mogle bi značajno promijeniti ovaj scenario i učiniti električna vozila još pristupačnijim.