Bavarski automobilski gigant, BMW, nakon prve polovine 2024. godine, zauzima prvo mjesto na ljestvici premium brendova po broju prodatih automobila na globalnom tržištu. U periodu od januara do juna, BMW je uspio prodati tačno 1.096.486 vozila širom svijeta, što predstavlja rast od 2,3 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Od ukupnog broja prodatih automobila, impresivnih 180.000 su bili električni modeli. To predstavlja značajan porast od 34 posto u odnosu na isti period prošle godine. Iako se još uvijek većina kupaca BMW-a odlučuje za tradicionalne benzinske i dizel automobile, interes za električnim vozilima je sve veći.
Najveći prodajni hitovi BMW-a su bili modeli Serije 3, X1 i iznenađenje – luksuzna Serija 7. Prodaja prestižnog modela Sedmice je porasla za impresivnih 22 posto u navedenom periodu, što pokazuje konstantno povećanje interesovanja za luksuzne automobile.
Na drugom mjestu premium brendova nalazi se Mercedes-Benz, koji je uspio prodati oko 960.000 automobila širom svijeta, iako je doživio pad prodaje od 8 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Audi je zauzeo treće mjesto na ljestvici, sa 833.000 prodatih vozila, što predstavlja pad prodaje od 8 posto u odnosu na prošlu godinu.
BMW-ov uspjeh na tržištu svjedoči o snažnoj privlačnosti njihovih automobila među potrošačima širom svijeta. Prisutnost električnih modela u njihovoj ponudi pridonosi rastu popularnosti i potvrđuje njihovu posvećenost održivijoj budućnosti automobilske industrije.