Prema najnovijim podacima AdImpact-a, Bidenova kampanja je odjeknula političkom scenom potrošivši impresivnih 37,7 miliona dolara na oglašavanje u periodu od 28. juna do danas, nakon nedavne debate. Demokratski kandidat i njegovi saveznici ukupno su uložili nevjerojatnih 64,3 miliona dolara na oglašavanje, daleko nadmašujući republikance koji su potrošili 19,3 miliona dolara.
Od samog početka ciklusa 2024., Bidenova kampanja igra ofanzivu kada je u pitanju reklamiranje, trošeći rekordnih 151,7 miliona dolara na oglase do danas, koji su se pojavili na televiziji, digitalnim platformama i radiju. Ipak, primjećuje se da kampanja nije rezervisala značajna sredstva za oglašavanje u budućnosti, ne ostvarivši rezervacije oglasa nakon mjeseca jula.
Unatoč kontinuiranom ulaganju miliona u oglašavanje tokom prošlog mjeseca, Bidenova kampanja nastavlja s proizvodnjom novih oglasa. Nedavno je lansirala novi spot posvećen pitanju prava na abortus, naglašavajući važnu političku temu.
Dok je Bidenova kampanja agresivno trošila na oglašavanje, kampanja bivšeg predsjednika Donalda Trumpa delegirala je većinu oglašavanja savezničkim vanjskim grupama, sa samo 19 miliona dolara potrošenih od pokretanja kampanje, većina sredstava bila je utrošena tokom predsjedničkih izbora Republikanske stranke ranije ove godine.