BH Telecom, vodeći telekomunikacijski operator u Bosni i Hercegovini, izvijestio je da ključne platforme i sistemi nesmetano rade uprkos trenutnoj kriznoj situaciji izazvanoj pandemijom koronavirusa. Kompanija je istakla da je kontinuirano praćenje situacije i preduzimanje svih neophodnih aktivnosti prioritet kako bi se osiguralo uredno korištenje telekomunikacijskih usluga za sve ustanove od javnog značaja i poslovne korisnike.
Iz BH Telecoma su također obavijestili korisnike da je njihov sistem omogućio nesmetano funkcionisanje većine bankarskog sektora, uključujući upotrebu bankomata. Pouzdanost i kontinuitet usluge predstavljaju prioritet za BH Telecom, a njihovi sistemi su pokazali adekvatnu pripremljenost i kvalitetan odgovor u ovoj kriznoj situaciji koju nitko nije mogao predvidjeti.
U narednom periodu, kompanija će nastaviti pratiti stanje i redovno izvještavati korisnike o stanju telekomunikacijskog saobraćaja u mreži BH Telecoma. Istovremeno, iz kompanije su se zahvalili korisnicima na strpljenju i podršci tokom ovog izazovnog perioda.
BH Telecom je uveo rigorozne mjere kako bi osigurao sigurnost i stabilnost svojih sistema, kao i rad svojih zaposlenika. Kompanija je preduzela sve neophodne korake u skladu sa smjernicama nadležnih zdravstvenih institucija kako bi zaštitila zdravlje i bezbjednost svojih zaposlenika i korisnika.
Telekomunikacijske usluge igraju ključnu ulogu u održavanju povezanosti i funkcionalnosti tokom ove globalne krize. BH Telecom, kao lider u industriji, nastavlja pružati visoku kvalitetu usluga kako bi podržao svoje korisnike i osigurao stabilnu telekomunikaciju u Bosni i Hercegovini.