Uspješna saradnja između brenda Audi i B2B Run utrke ističe njihove zajedničke vrijednosti, poput inovacija, održivosti i posvećenosti zdravom načinu života. Ove vrijednosti su temelj njihove saradnje, koja se ističe i po rušenju rekorda i postizanju izvanrednih rezultata.
Brend Audi već sedam godina zaredom s ponosom sudjeluje kao naslovni sponzor B2B Run utrke, koja se održava 26. septembra. Ova utrka okuplja kompanije iz različitih industrija i unosi svježu dozu uzbuđenja, sporta i zdrave konkurencije u poslovnu zajednicu. Partner brenda Audi u ovom poduhvatu je Porsche BH, koji zajedno sa Audijem prepoznaje B2B Run kao idealnu priliku za dijeljenje strasti prema izvrsnosti, zdravom načinu života i timskom duhu.
Ova najmasovnija pojedinačna utrka u Bosni i Hercegovini potiče internu sinergiju i podstiče podršku među zaposlenicima kompanija koje učestvuju. Audi B2B Run nije samo sportski događaj, već i platforma koja povezuje kompanije i njihove zaposlenike, promovišući zdravlje, timski duh i korporativnu zajednicu.
Miran Stambol, Audi brend menadžer, ističe važnost događaja kao i rastući broj učesnika iz godine u godinu. Trčanje, prema njegovim riječima, nije samo fizička aktivnost, već i mentalni izazov koji jača samopouzdanje, upornost i izdržljivost. Svaki korak koji zajedno napravimo simbolizira zajednički napredak i rast.
Brend Audi ponosan je što je dio inicijative koja ne samo da promoviše zdrav životni stil, već i jača veze unutar poslovne zajednice.