Veliki interes za ovogodišnju utrku
Organizatori ovogodišnjeg izdanja Audi B2B Run-a ističu kako su se brojne kompanije već prijavile za učešće. Ovaj događaj ne samo da promoviše fizičku aktivnost, već podstiče i mentalnu otpornost učesnika.
Osjećaj pripadnosti i pozitivna radna kultura
Utrka Audi B2B Run igra ključnu ulogu u razvoju osjećaja pripadnosti među zaposlenicima. Stvaranje pozitivnog radnog okruženja doprinosi povećanju produktivnosti i zadovoljstvu zaposlenika.
Timsku povezanost i zdrave životne navike
Ova manifestacija okuplja zaposlenike iz različitih industrija, potičući ih da trče, hodaju ili navijaju. “Cijela kompanija – jedan tim” slogan jača međusobnu povezanost.
Inovativno partnerstvo sa Rolla platformom
Ovogodišnje izdanje Audi B2B Run-a obogaćeno je saradnjom sa Rolla iz Mostara. Ova platforma nudi načine za zabavno usvajanje zdravih životnih navika.
Motivacija za angažman zaposlenika
Rolla platforma pomaže zaposlenicima da prate svoje zdravlje putem mobilne aplikacije i drugih proizvoda. Inovativni pristup može rezultirati većim angažmanom u kompanijama.
Organizatori očekuju da će ovogodišnja utrka postaviti nove rekorde po broju učesnika, što ukazuje na rastući interes za ovakve događaje u poslovnoj zajednici.