Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeVijestiBiHAmbasador Aggeler: Ohrabrujemo saradnju sa akademskom zajednicom u BiH

Ambasador Aggeler: Ohrabrujemo saradnju sa akademskom zajednicom u BiH

Ambasador OSCE Misije u Bosni i Hercegovini, Johan Aggeler, istakao je važnost saradnje sa akademskom zajednicom u zemlji i podržao inicijativu za potpisivanje memorandumu o razumijevanju između OSCE i Univerziteta u Banjoj Luci.

Na predavanju održanom na Fakultetu političkih nauka u Banjoj Luci u okviru Dana studenata, ambasador Aggeler naglasio je da Misija OSCE-a radi na izgradnji svjetlije budućnosti za sve stanovnike Bosne i Hercegovine. Osvrnuo se na ulogu organizacije koju predvodi kao najveću regionalnu međuvladinu organizaciju u svijetu, koja je osnovana 1975. godine s ciljem smanjenja tenzija u vrijeme Hladnog rata.

Ambasador je izrazio zadovoljstvo susretom sa studentima i istakao da su upravo oni ti koji će voditi ovu zemlju u budućnosti. Također, istakao je da Misija OSCE-a neće intervenisati u politička pitanja, već će biti podrška svima koji žele da doprinesu izgradnji bolje budućnosti za BiH.

Osim toga, Aggeler se u Banjoj Luci sastao s predsjednikom Narodne skupštine RS Nenadom Stevandićem. Nakon sastanka, nisu izdate izjave za medije.

Uz podršku akademske zajednice, Misija OSCE-a će nastaviti raditi sa vladinim i nevladinim organizacijama i svim ljudima dobre volje kako bi se riješili trenutni politički problemi i smanjile tenzije uoči lokalnih izbora u BiH. Podržavajući saradnju sa Univerzitetom u Banjoj Luci, Misija OSCE-a želi dodatno unaprijediti saradnju između naučno-istraživačke zajednice i organizacija koje djeluju u interesu razvoja i demokratizacije društva.

Potpisivanje memoranduma o razumijevanju između Univerizeta i Misije OSCE-a predstavlja korak naprijed u unapređivanju saradnje između akademske zajednice i međunarodnih organizacija u cilju izgradnje stabilne i prosperitetne Bosne i Hercegovine.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -