Pioniri u proizvodnji pametnih toaleta
Firma Toto, poznata po razvoju inovativnih “pametnih toaleta”, planira širenje na zapadna tržišta. Od 1980. godine, njihovi toaleti s usmjerenim mlazovima, grijanim sjedalima i deodoransima postali su standard u Japanu. Ovi proizvodi su široko prisutni u hotelima i domaćinstvima širom zemlje.
Izazovi na globalnom tržištu
Toto je do sada najviše prodavao svoje pametne toalete u Kini. Međutim, nedavna smanjenje prodaje natjerala je kompaniju da traži nova tržišta. Pored toga, treći kvartal 2024. godine donio je nezadovoljavajuće rezultate, s padom prihoda. Očekivani prihodi su pali s 750 na 730 milijardi jena, što je uzrokovalo pad cijene dionica od 13 posto.
Problemi sa instalacijom u SAD-u
Jedan od najvećih izazova za Toto u Sjedinjenim Američkim Državama je nedostatak električne infrastrukture u blizini toaleta. Većina domova nije opremljena potrebnim izvorima struje, što otežava instalaciju električnih toaleta. Ipak, povećani interes za ličnu higijenu nakon pandemije COVID-19 mogao bi pomoći brendu da pronađe svoje mjesto na ovom tržištu.
Zaključak
Toto se suočava s izazovima, ali i prilikama da se probije na zapadna tržišta. Kako se svijest o higijeni povećava, njihova vizija o modernim toaletima mogla bi postati stvarnost u domovima širom svijeta.