Dinamična atmosfera američke predsjedničke kampanje
Kampanju Kamale Harris, koja je uskočila u predsjedničku utrku umjesto Joea Bidena, prate brojni događaji. Svaka sfera društva bila je u fokusu kandidata, a utrka je postala zanimljivija nego ikada. Povodom toga, razgovarali smo s profesorom na Univerzitetu Colorado, Edinom Mujkićem.
Organizacija kampanje
Profesor Mujkić ukazuje na izazove s kojima se Harris suočavala tokom kampanje. “Američki izbori su skupi i kompleksni. Potrebno je imati kampanju bar godinu dana prije izbora. Kamala Harris je imala samo 90 dana”, ističe on. Kako bi popravila situaciju, Harris je reorganizovala kampanju i angažovala ključne ljude poput Davida Plouffea i Jen O'Malley Dillon.
Ekonomski izazovi
U razgovoru se osvrće i na ekonomsku situaciju. “Debata o ekonomiji je nezahvalna”, navodi profesor. Harris se suočava s kritikom zbog porasta cijena stanovanja, koji je rezultat mjera spasavanja tokom pandemije. No, istovremeno ekonomski podaci pokazuju nevjerojatan rast u posljednje tri godine.
Stabilnost američke ekonomije
Mujkić dodaje, “Biden je naslijedio teško stanje ekonomije zbog pandemije. Sada, američka ekonomija je najstabilnija među G7 zemljama.” U septembru je stvoreno preko 250.000 novih radnih mjesta, a stopa nezaposlenosti iznosi samo četiri posto.
Izgleda da usprkos izazovima, Kamala Harris teži održavanju uspješne kampanje s fokusom na stabilnost ekonomije.