Renesansa Škode u Evropi
U posljednje vrijeme, evropsko tržište automobila doživljava značajne promjene. Tradicionalne marke poput Opela, Forda i Fiata ustupaju mjesto novim igračima. Istočnouropske marke, kao što su Dacija i Škoda, postale su ključni akteri moderne autoindustrije.
Uspon Škode na tržištu
Škoda je 2022. godinu završila na 10. mjestu među najprodavanijim markama u Evropi. Međutim, prošle godine su zabilježili nevjerojatan skok na sedmo mjesto po broju prodatih vozila. Šefovi kompanije su najavili želju za ulazak u “top 5” i to se ostvarilo.
Impresivni rezultati u 2024. godini
U prvih devet mjeseci 2024. godine, Škoda je zabilježila rast prodaje od 8,2 posto. time je učvrstila svoju poziciju kao četvrti najprodavaniji brend u Evropi. S isporučenih 561.000 vozila, marka se vratila na nivoe prije pandemije, što jasno pokazuje njen oporavak i snagu na tržištu.
Uloga u Volkswagen grupi
Škoda je ujedno postigla najveći rast unutar Volkswagen grupe, sa zapaženim povećanjem od 10,4 posto. U suprotnosti, neki od drugih brendova, poput Volkswagena i Audija, zabilježili su pad isporuka. Ovi rezultati ukazuju na stabilnost i otpornost Škode čak i u izazovnim vremenima.