Uvod u Mercedes-Benz 230 SL
U martu 1963. godine, na Sajmu automobila u Ženevi, Mercedes-Benz je predstavio model 230 SL (W113). Ovaj kabriolet nije samo zamijenio jedan, već dva legendarna modela – 300 SL Roadster i 190 SL.
Bruno Sacco i njegov doprinos dizajnu
Čovjek koji se najviše povezuje s estetikom ovog automobila je Bruno Sacco. Ovaj talentovani Italijan bio je na čelu studija Sindelfingen od 1975. do 1999. godine. Sacco je bio poznat po svom jedinstvenom stilu, često u odijelima s dvorednim kopčanjem.
Inovacije u sigurnosti automobila
U vrijeme kada je nastao 230 SL, Mercedes je radio na novoj ponudi limuzina koja je uvela revolucionarnu ideju o sigurnosti. Uvođenje krute putničke ćelije s deformabilnim strukturama sprijeda i straga pomoglo je u apsorpciji energije prilikom nesreća.
Računica iza novog modela
Mercedes je shvatio da korištenje radikalne nove platforme za samo jedan automobil nema komercijalnog smisla. Stoga je profesor Fritz Nallinger, tehnički direktor, predložio korištenje te platforme i za sportski automobil koji će zamijeniti serije 190 i 300 SL.
Model 230 SL ostaje simbol bezvremenske elegancije i inovativnog pristupa Mercedes-Benz-a prema automobilizmu.