Fokus na komunikacijsku industriju
Svake godine, fokus konferencije usmjeren je na komunikacijsku industriju, umrežavanje te osnaživanje žena iz Adria regije. Ove teme su ključne za razvoj odgovornog poslovanja i društvene odgovornosti.
Profesor Božo Skoko o brendiranju država
Na ovogodišnjoj konferenciji, profesor Božo Skoko će govoriti o važnosti brendiranja država. Prema njemu, proizvodi su odavno prepoznati kao brendovi. Zbog toga plaćamo više cijene za provjeren kvalitet i zadovoljstvo.
Kako postati brend
Pitanje kako grad ili država mogu postati brend leži u promociji pozitivnih priča. Gradovi poput New Yorka i Londona postali su simboli uspjeha zahvaljujući aktivnom marketingu. Skoko ističe da i zemlje u razvoju, poput Albanije, angiraju međunarodne agencije za promociju.
Zašto je brendiranje važno
Skoko naglašava da je u današnjem globalnom svijetu teško zamisliti državu koja ne teži postati prepoznatljiva. Države, poput korporacija, shvatile su da im je ugled potreban za opstanak na tržištu. Simon Anholt, vodeći stručnjak za brendiranje, objašnjava kako percepcija mjesta utječe na naše odluke o putovanjima i kupnji.